X Premio Cátedra Fundación ASISA a la mejor tesis doctoral en el ámbito de la salud, la educación y la calidad de vida
Descarregar PdfUs informem de la convocatòria del X Premi Càtedra Fundació ASISA a la Millor Tesi Doctoral en l’àmbit de la salut, l’educació i la qualitat de vida, que atorga anualment la Càtedra “Salut, Educació i Qualitat de Vida” de la Universitat de Lleida, amb el finançament de la Fundació ASISA.
Aquesta convocatòria s’adreça a les persones que hagin obtingut el títol de doctor/a per la Universitat de Lleida durant el curs acadèmic 2024-2025, amb tesis doctorals relacionades amb la salut, els determinants socials, l’educació i la qualitat de vida.
El premi consisteix en una aportació econòmica de 3.000 euros per a la millor tesi doctoral de la UdL corresponent al curs 2024-2025.
La sol·licitud, segons el model de l’Annex 2, s’haurà de presentar per correu electrònic a la Càtedra UdL-ASISA (catedrasaluteducacioqualitatdevida@udl.cat), amb còpia a la Secretaria del Departament d’Infermeria i Fisioteràpia (dif.secretaria@udl.cat), fins al 15 de setembre de 2026, a les 14.00 h.
La sol·licitud haurà d’anar acompanyada de la documentació següent:
- Tesi doctoral i documents que acreditin els requisits i mèrits presentats.
- Escrit amb una breu explicació de les fites assolides amb la tesi doctoral i dels projectes de futur relacionats amb aquesta línia de treball, amb una extensió màxima d’una pàgina.
Més informació i documents de sol·licitut