Lliurament de Premis i Conferència inaugural. VIII Convocatòria de la Càtedra Salut, Educació i Qualitat de Vida (Fundació ASISA-UdL)

Des de fa uns anys la Càtedra “Salut, Educació i Qualitat de Vida” finançada per la Fundació ASISA vol apostar per la qualitat de la formació de l’estudiantat a nivell de Màster i per la qualitat de les tesis doctorals que s’han portat a terme, ja que significa una aposta qualitativa per la recerca i la formació en els àmbits de la salut i l'educació.

Aquest any entrem en la 8ª edició i per aquest motiu, volem convidar-vos el proper Dijous, 22 de Febrer a la Sala Víctor Siurana de l'Edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida, on es realitzarà el lliurament de premis de la “VIII Convocatòria de la Càtedra Salut, Educació i Qualitat de Vida (Fundació ASISA-UdL)”. En aquest acte es faran entrega dels diferents premis d'AJUTS DE PROMOCIÓ DE LA EXCEL·LÈNCIA A:

• Alumnes dels màsters de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social i a alumnes de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia
  • La millor tesi dels programes de Doctorat de la Universitat de Lleida en l'àmbit de la Salut, la Educació i la Qualitat de vida

Ens plau comunicar-vos que a les 18 hores, es realitzarà la conferencia “Soledades, compañías e interdependencias generacionales: apuntes profigurativos para el bienestar del mañana” a càrrec del Dr. Juan Manuel García González de la Universidad Pablo Olavide Se Sevilla.