RESOLUCIÓ DE CONVOCATÒRIES CÀTEDRA ASISA-UdL “SALUD, EDUCACIÓN Y CALIDAD DE VIDA”

1- Resolució de la Sisena Convocatòria de "Ajudes de Promoció de l'Excel·lència en els Màsters de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social i de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia":

Els/les estudiants guanyadors/as del premi corresponent en la Sisena convocatòria 2021 del Màster Universitari en Formació del Professorat de Secundària i Batxillerat, FP i Idiomes de la UdL són:

• Sr. Rodrigo Agustín Lana, guanyador del primer premi
  • Sra. Marta Michans Marquilles, guanyadora de l'accèssit.

Les estudiants guanyadores del premi corresponent en la Sisena convocatòria 2021 del Màster Interuniversitari en Recerca en Salut de la UdL són:

• Sra. Nuria Hill Ibáñez, guanyadora del primer premi.
  • Sra. Laia Fernández Parra, guanyadora de l'accèssit.

2- Resolució de la Sisena Convocatòria de "Ajudes de Promoció de l'Excel·lència en els programes de doctorat de la UdL: VI Premi Càtedra Fundació ASISA a la millor Tesi doctoral en l'àmbit de la salut, l'educació i la qualitat de vida":

• La guanyadora del premi a la millor Tesi Doctoral de la UdL és la Dra. Elena Britti amb la tesi titulada “Dorsal root ganglion neurons as a model of Friedreich Ataxia”

3- Resolució de la Convocatòria de Projectes de Recerca (anualitat 2022):

• "La narrativa escrita de quien enferma y/o acompaña. Localización, identificación y análisis de publicaciones. Lectura e interpretación de contenidos como fuente (in)formativa para estudiantes, profesionales de la salud y los/las pacientes (Coordinador: Dr. Oriol Yuguero, IRB-Lleida)"